Ännu en natt

God morgon världen! Hoppas ni är överlyckliga när ni vaknar och inser att de är storm och spö regn ute, vi slipper i alla fall snöstorm, än så länge! själv har jag varit vaken hela natten och hört varenda droppe mot fönsterbrädan.




Uppdatering om min lilla vovve, numera spelar hon heldöv och lyssnar inte alls på vad jag säger. Tror att de beror på att jag sällan är hemma numera, men jag vet inte... Hon drog även in i en hästhage och smaskade på alla delikatesser som hästarna delar med sig av. Gissa om hennes matte jublade, när hon stack andra gången skulle inte jag velat vara i hennes päls! Just då kände jag att de var tur att jag jobbade i natt och slapp dela säng med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0