Gnäll, gnäll, gnäll...

Känner inte för att göra något annat än att sova, är trött jämt och ständigt! Förstår inte detta, är som en såskopp i huvudet... Tappat lusten för allt.

I morgon ska jag förhoppningsvis hämta ut min Iphone, om sms avin kommer som den ska.

Blev lite sur på mitt ena jobb idag, i morgon skulle jag egentligen jobba 9,30-13 på en förskola men så blev jag "övertalig" för dom behövde inte vikarier längre. Så på eftermiddagen ringer BC och säger "du kan få jobba i Sorunda/Stora vika (minns inte vad hon sa) och då är arbetstiderna 8-16!" Newer ever, jag orkar inte  börja om med att känna ca 20 barn för en dags jobb. Inte heller åka till ett ställe jag inte hittar, så jag står utan jobb i morgon ist. Klagar inte, då jag behöver en dag ledigt!! Samtidigt såg jag fram emot en kort dag för en gångs skull... Jobbet via kommunen har värdelösa avtal, vi är rent utsagt slavar där. Ingenting att säga till om, bara acceptera eller vara utan jobb.

Man kan inte alltid få som man vill ;)

Nu ska gnällkärringen sova vidare på soffan innan hon kastar sig i säng för att sussa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0