Nya tag

Gårkvällen blev en gnällkväll. Inte bra.

Kändes inte bättre av att jag vaknade klockan halv åtta av ett sms från just BC. De ville att jag skulle jobba, bad för dem! Jag är envis :) Får jag inte veta i tid att jag ska jobba, så är jag hellre ledig än att stressa som en tok! Visst nån gång kan jag flyga ur sängen och ta jobb så, men inte efter att dom strulat som dom gjorde igår!

Slut på gnäll! Vaknade som sagt tidigt och sitter än i pyjamas, ganska mysigt med en morgon som denna. vakna med the voice, sos gute och diverse program har avverkats. Vad jag ska roa mig med resten av dagen har jag ingen aning om, förhoppningsvis hämta ut en iphone och njuta av en kall men solig dag!

Kommentarer
Postat av: lisa

SV: jo det tror jag nog. Uppfödaren har krav på att vi ska rönka så vi ska ta det så snart som möjligt, frågan blir då bara om det blir i samband med operation eller ej :)

2010-11-18 @ 12:02:38
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0