Sov gott



Bjuder på lite vita bilder från förra vintern då jag verkligen har ork att ta mig ut med kameran.
Förstår inte att jag inte somnat ännu, antar att jag går på reservkrafter. När klockan passerade åtta kändes det snarare som midnatt, men jag kan inte lägga mig ännu för då vaknar jag vid fyra, problem va?

Men nu är klockan 22.30 och jag mer än längtar efter sängen och en god natts sömn!

Morgondagens planer är i alla fall att åka till djurboden i hopp om att hitta något nytt foder till hundarna, fattar inte varför Precept skulle göra om sin hundmat, för hundarna får hemsk andedräkt av den nya! Hoppas även hitta täcket från hurtta som jag blitt smått kär i :) Vill veta vilken storlek hon har så jag kan köpa de lite billigare på hund mässan!

En sväng förbi Jysk som öppnar i morgon... Synd att lönen kommer i morgon, eller ska man se de som tur? Tror plånboken får stanna hemma ;)

Nu ska jag sussa, förhoppningsvis gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0