Tisdag morgon

I morse när jag var ute med hundarna så tänkte jag "de ska jag skriva om och de ska jag skirva om" nu sitter jag här vid datorn och det är tomt i huvudet!

Snöar gör det ännu, mer eller mindre hela tiden så ni kan ju tänka er hur det ser ut i lilla Nynäs. Jag stannar med glädje inne :) För de är trotts allt tio minus ute... Tillomed hundarna bär kläder nu, under protest så klart! Täcke är ingen hitt. Ändå är det superroligt att springa i snön och busa, fasten att tassarna fryser till is och gör ont. Inte lätt alla gånger.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och hoppas på att de finns något att se på tv, fick i mig frukost tillslut, efter nästan tre timmar vaken och en 45 minuters promenad med hundarna! - Jaa, jag var uppe tidigt, mina "gulliga" grannar håller på att renovera så de låter som golvet brakar igenom snart...

Ska även redigera lite bilder innan de är dags för lunch och en promenad igen.

(årets första julklappar ska även slås in) :D

Kommentarer
Postat av: lisa

haha min hund ville inte ens röra sig när han hade täcke på sig först, men sen brydde han sig inte, de gick ju tydligen att springa FAST man hade täcke ;)



SV: hihi tack! ^^

Jasså vad ska du göra där då? Lugnt om jag kommer med? haha ;)

2010-11-30 @ 12:37:36
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0