Tröttast i stan

Efter endast fyra timmars sömn lyckades jag på något vis kliva ur sängen! Lite mys med hundarna, middag och en timme på jumpan. Kan säga att jag ångrar att jag gick på jumpan, höll på att svimma och allt var bara extremt jobbigt, benen lydde inte och synen blev dålig. Med andra ord, soffan hade varit bättre :)

Men efter lite pepparkakor, en smörgås och en kopp tee känns allt bättre igen! Tröttheten är kvar, men den fixar vi lätt bort, om en timme drygt.

Nu blir de bondi beach och drömma mig bort innan jag ska kalla på John Blund :)

Kommentarer
Postat av: Jeff

I see first time your site guys. I like you :)

2011-05-11 @ 11:19:36
URL: http://jeff.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0