1 November

Om några minuter går vi över på en ny månad och det betyder att jag klarat av min 64 timmars vecka med jobb! Ja, just nu räknar jag ner samtidigt som jag tittar på "Chuck" käkar polly och längta efter en mjuk säng! De är väll som vanligt, för jag kan inte påstå att de är roligt att jobba nätter, för de är inte många vakna då :( Men samtidigt är de väldigt lätt jobb jag har, så jag ska inte klaga :)

Idag blev det en timmes skogspromenad innan jag äntligen fick sova gott, de gjorde jag minst sagt! Undrade vad de var för oväsen när jag vaknade och insåg att klockan kvar 18 och de var dags att kliva upp när väckarklockan ringde. Suck, jag som sussa så gott :) Ringde mamma och bad om matlåda, leggins och några filmer. Sen raka spåret till ösmo och en promenad på ca 45 minuter innan jag började jobba igen.

(humöret var inte de bästa när jag kom fram till jobbet, hade inte stoppat i min någonting på 12 timmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0