101010

Idag är det den tionde oktober tvåtusentio!

Just nu är klockan 11,11 oxå, men de spelar ingen roll. Gårdagen var superbra, åkte från Nynäs vid två tiden och var inne i stan runt kvart över tre, därefter promenerade vi kvarter upp och kvarter ner! Hur underbart som helst, var en fika (vart kommer jag inte ihåg, någonting på S) innan vi traskade utav bara fasen igen :) Vi har sett många fina platser och gator i sthlm må jag säga!

Efter det blev det middag på The Dubliner, en Irländsk pub, om ni inte käkat där. Så gör det!! Underbart god mat :) Vi käkade tills vi rullade ut ;) Sen började vi promenera igen... Hamnade på tågstationen med varsin varm choklad i handen innan vi tog tåget hem ganska tidigt för att njuta av kvällen i soffan med massor av tända ljus och bra tv program! Eller var de så att våra förkylningar tog över så att vi inte orkade mer? Jag tränade lite med Jamie Lee och hon var överlycklig innan hon däckade i soffan.




Sen gick jag ut en sista sväng med min vovve vid halv tolv, men klockan fyra skrek hon att hon var kissnödig igen, så på med kläderna och ut... Jag somnade om, men hon bufflade och hade sig i sängen självklart, så jag fick inte sova, sen när klockan närmade sig fem skulle hon upp för att spy... Då började jag fundera på varför jag skaffat hund! Jag behöver sova sa jag till henne, men då nästan flinade hon tillbaka på mig. Hundskrälle...

Sen när jag vaknade av mig själv runt nio tiden och insåg att vi låg så mysigt så, hade jag nästan inte hjärta att väcka henne och ge henne mat, för de var så underbart mysigt!! Såklart var de bara hoppa upp och ge henne ett skrovmål. Hon var överlycklig, sen somnade vi om igen och sov till 11. Förstår att de inte  är någo vidare roligt att läsa om detta men se hur humöret kan ändras fort :P

En bra lördag enligt mig, om de inte hade varit för kissen vid fyra och spyan vid fem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0