Bla bla bla

Klockan åtta höl jag på att slockna... Efter enbart en timme på jobbet! Nu mitt i natten går de ganska bra, som tur är! Dock tar inte detta pass slut än på några timmar, närmare bestämmt 6 timmar och 45 minuter...

Sen undrar jag varför ska allt hända den 18 december för?! INTE BRA! Får se hur detta ska lösas...

Har verkligen ingenting att skriva. bla bla bla bla... Vill ha lite ledigt snart, men de har jag inte förens nästa år, typ. Det är 10 helger kvar på detta år (om man inte räknar med denna då blir de 11) av dessa tio jobbar jag sju. Visst, vissa är de bara på lördagen, men de sabbar ändå hela helgen! Självklart så inviger man det nya året med att jobba helg oxå ;) Roligt nästan jämt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0