De blev ett spår

Efter en 40 minuters promenad hamnade jag hemma hos mor och far, lite stökande och packande senare åkte vi ut i skogen med en massa spårpinnar, selen och linor.

Tre spår senare insåg jag att jag klantat mig ordentligt när jag gick spåret med Jamie Lee, LITA ALLTID PÅ HUNDEN... Ändå var jag tvärsäker på att jag gått en annan väg, tillslut gav hon upp och började rulla sig i mossan. Då gav jag med mig och lät henne välja väg, självklart hade hon rätt och hittade alla åtta spårpinnar, slutet och leksaken! Min duktiga lilla flicka :) Alla svängar, vinklar och allt gick verkligen superbra!! (utom min tabbe...)

När hon kom till leksaken undrade hon vad f*n den låg där för. Den var ju inte minsta rolig... Hon uppskattade pinnarna mera än leksaken. När jag sedan släppte henne så spårade hon vidare tills vi kom till bilen igen, hon kunde inte sluta! :)


Blivande spår stjärna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0