De luktar bullar

Det luktar bullar överallt! :) Dagen har spenderats i köket med att baka massor av bullar eller i alla fall 80 stycken! När vi senare traskade till jumpan så kände jag att de bara osade bulldoft om mig och syrran, hoppas vi inte retade allt för många tränare med detta ;)

Hörde även en man som stod framför mig i kassan på coop idag säga högt med näsan i vädret "ojojoj vad de luktade gott här" kanske man ska ta och tvätta kläderna eller ska man lukta bullar? :P

Träningsvärken sitter i ännu, men jag ska inte klaga, de är trotts allt ett tecken på att jag varit duktig! I morgon eller ja, nästkommande natt börjar jag jobba igen. Nätter. Har ingen aning om vad jag ska roa mig med då... De får bli en suprice.

Nu känner jag att ögonlocken är tunga som fasen, så jag ska nanna kudde nu orkar inte vara vaken längre, trotts att jag skulle behöva vända lite mera på dygnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0