F*****N vilken j*kla tur man kan ha ibland :D

F*****N vilken j*kla tur man kan ha ibland :D

Igår var vi ute med hundarna och hade dem lösa under promenaden (något man inte får i denna kommun) men vi bryter detta ibland... Vad händer då? Joo polisen åker förbi och hade inte  vi stannat och tränat med hundarna vid en vägbom hade vi kommit upp på stora vägen precis när poliserna passerade! Så där tjänade vi 2000 kr...

och precis när jag var ute och körde tänkte jag att jag kör lite fortare (jaa, jag är galen, jag har ett behov att köra ruggit fort ibland) men så sa magkänslan nej, håll hastigheten! och i kurvan efter stod poliserna uppradade och hade kontroll :P *gissa vem som jublade åt magkänslan efter det* Vet inte hur många kronor jag tjänade på att lyssna på magkänslan denna gång... Vill nog inte veta heller!

Så jag ska nog inte köra bil på ett par dagar nu, igår hade de kontroll precis utanför min lägenhet och idag nere i hamnen / utanför Gotlands båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0