Hastighet: 180

Galet trött i kroppen just nu. Förkylningen har inte riktigt gått ur men vem bryr sig? Jag traskade till boxningen och körde utav bara f*n för det! :) Underbart roligt måste jag säga!!

Hem till lägenheten för att ta en dusch innan päronen bjöd på middag, vidare i 180 till brukshundsklubben för en timmes agility. Allt gick superbra och Jamie Lee var lydigare än hon brukar vara, vet inte om det var för att de bara var en hund till eller om hon börjat skärpa till sig? Tror att de är innan varje löp som hon blir grymt valpig, hon blir som en sex månaders valp igen :) Underbart måste jag säga, men i vissa lägen är de lite småjobbigt som när hon inte kan sitta någon annan stans än i knät och tugga på min arm eller tumme... *Ja hon är en bortskämd skit unge* Men jag älskar henne över allt annat!

Även en sväng förbi farmor och farfar med en blomma, det är deras bröllopsdag idag, 53 år har de varit gifta numera :)

Nu ska jag nanna kudde! Natti natt


Bilden har Annette på hundtavlor.se tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0