Hej träningsvärk här är jag!!

Shit, jag må ju säga att jag inte tränat på 1½ vecka på grund av en vrål förkylning och igår (vet inte om de var smart eller dumt) tränade jag boxning igen och sen på kvällen blev det nästan en timmes agility... Kan inte påstå att jag känner mig smidig idag. Snarare som en 95 åring!

Nu ska jag ge hundarna lite lunch och äta något själv oxå. Efter det blir de en promenad och bullbak!! (måste ju börja baka i tid så allt är klart till jul) ;) Tydligen ska min lillasyster börja på friskis och svettis nu oxå, vet inte vad jag ska tro om detta men hon ville börja mjukt så vi ska tydligen köra ett bas pass i kväll... Och jag som har denna grymma träningsvärk att jag knappt kommer ur sängen??

Kommentarer
Postat av: lisa

SV: oj jag e superglömsk, vad händer den 19e? :P

tack så mycket ^^ han är verkligen lite av en fotomodell, men vem blir inte det om man blir fotad från 9 veckors ålder hehe ;)

2010-10-14 @ 14:54:56
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0