HELG

Ligger just nu på soffan med en vovve på magen efter en lång arbetsdag. Finns det något bättre sett att avsluta dagen på?

Sen undrar jag, kan inte Gotläningar köra bil? Måste man ligga i 25-30 på en 70 väg?! Nog för att jag hatar att köra i mörker och regn, men snälla någon... Sen att jag hamnade bakom en som ÄLSKADE att bromsa gör inte saken bättre! Och varför jag klagar på just gotläningar i detta fall är att jag åkte hem från jobbet vid åtta tiden, precis när båten kommer in och de är mils långa köer både från och till Nynäs. Nog för att de är vägarbeten ÖVERALLT så borde man kunna köra på högre växel än tvåan...?

Sen kanske jag ska tillägga, jag älskar Gotland och hatar att klaga. Men dessa vägarbeten + båten efter en lång arbetsdag = inte en bra kombination.

Nu ska jag sluta klaga och bädda ner mig i sängen ist, i hopp om att vakna upp frisk. Men de är väll bara drömma vidare? Kan i alla fall skratta mig lycklig över att jag går på en tredagars helg idag! :) Börjar inte förens på måndag klockan tio igen!! :D

En egen påminelse: Flisan löper... Så nu är de bara rulla ihop alla mattor igen! (hoppas att alla tre kommer igång nu på en och samma gång. Men som vanligt, de är väll bara hoppas, vi får nog njuta av nio veckors konstant städning ist) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0