Helgen som gått..

Man kanske ska ta och sova lite så att man inte sover bort en hel ledig dag? Kan vara en bra ide :P

Jamie Lee har sovit i min famn stora delar av kvällen, antar att hon är trött på sin ränande matte så hon ser till att jag inte kommer någon vart nu ist ;P Dock har hon inte insett att hon är lite för stor...

Vintern har kommit till nynäs, tyvärr, raggorna är på fötterna och jag fryser ändå...

Sammanfattning av helgen:
Fredag: den dagen undrar jag vars den tog vägen, var ledig men gjorde inte många knop, kollade på tapeter men inge mer...?

Lördag: Graven, minneslunden för "årsdag" R.I.P <3 och på kvällen blev de en trevlig kväll med tjejerna med god mat och smarigt att dricka... En drink för mycket kanske?

Söndag: Icke bakis, så de kanske inte var en drink för mkt?, var lite seg men absolut inge mer. Körde dubbla friskis och svettis pass på kvällen och har lite träningsvärk efter detta, dock ingen fara har bara hittat några nya/oanvända muskler :P

Måndag/Idag: jobbat 9-20

Sista lediga helgen nu på fem veckor... Tuta och kör (Tullinge rör) ;)
Nu ska jag och min snarkande vovve sova gott, hon sover redan... De hörs! Tror hon är lite förkyld, hon låter som en karl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0