Höns mamman Jamie Lee

Gammal bild. Men de bjuder vi på!

(här ligger hon och myser med min mamma)

Ända sen vi kom hem till lägenheten igår så har min lilla vovve traskat efter mig, minsta steg jag tar. Lika så när vi kom hem till päronen ännu senare på kvällen.
Hela natten har hon sovit tryckt längst min sida, enda gången hon var borta var mellan 7-8 när hon fick mat och en promenad med mamma och dom andra hundarna, sen skyndade hon sig upp hit igen och somnade om vid min sida! När jag gick in i badrummet och duschade, la hon sig precis utanför duschkabinen... Jag vet inte om hon känner av att jag är sjuk eller vad det är, men hon är som en höns mamma! :) Jag får inte göra någonting ifred.

Just nu ligger hon på golvet vid mina fötter och gnäller, vet inte vad som är fel... Kanske att jag sitter vid datan?!

Dags för frukost för mig och lunch för hundarna. (kl är 12,00)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0