Mitt i natten på jobbet

Gaphalsen Jamie Lee, förstår inte hur hon lyckas, men varje gång hon tar i för fulla muggar så rullar hon tungan på detta viset. Ingen av de andra hundarna gör så! Någon fix ide hon har bara?

Sitter nu på jobbet 1/3 nätter, träningsvärken sitter där den sitter och förkylningen ger sig inte helt. Vad gör det om 100 år, om 1000 är de glömt ;)

Har ingen aning om vad jag ska göra resten av natten, klockan är nu 04,36 när jag skrev detta på BDB, nu är klockan 05,44... Se på någon film? Tv? Datorn? De finns verkligen ingenting att göra... Hade tänkt träna, men de verkar inte bli mer än en tanke... Längtar som en tok efter min lilla gaphals just nu, kan inte någon bara hitta ett jobb till mig där jag kan ha med min hund på??

Kommentarer
Postat av: Noaandrea

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-11-15 @ 10:52:53
URL: http://noaandrea.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0