Natti natt

Eftermiddagen spenderades i Länna, en del nya prylar till lägenheten införskaffades så nu längtar jag efter att komma helt i ordning där. Vad som behövs är ett gäng tapeter till köket och sovrummet, samt ett samtal till han som lovat att hjälpa mig :) Även en rullgardin måste upp!!

Morgondagen (eller rättare sagt dagen) ska spenderas inne i den stora staden :D Ingen shopping (nu är de fanemej shoppingstopp i min plånbok) men bio och middag ska de bli! *pengarna rullar iväg*

Söndagen är ännu oplanerad, men de känns ganska skönt, hoppas på en ledig dag men sol och en långpromenad med alla hundarna i skogen. För mycket att hoppas på?

Nu ska jag nanna kudde, har bott hemma hos päronen en del igen, bland annat för att få sovmorgon och det har verkligen behövts! Förkylningen börjar äntligen att ge med sig!! :D Dock ska jag inte ropa av lycka ännu, man vet ju aldrig om den ska vända eller försvinna... Nu ska jag pussa på alla tre gullungar innan jag kryper till kojs, hoppas att min lilla busunge sover nere i natt... Lite elakt att hoppas på det, men hon snor hela täcket av mig och jag är en fryslort! Inte snällt!


En gammal bild, men nu rinner tiden iväg!! Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0