Rubrik?!

Börjar sakna vintern lite... Och jag kom på varför! För då kommer våren snart, nu har vi stora delar av hösten kvar OCH hela vintern... *suck* hade det varit december hade inte alls varit lika långt kvar tills solen började vara uppe längre, värmen kommer och jag börjar njuta av livet igen!
Gnäll, gnäll, gnäll, men oktober månad är den jag hatar mest av årets 12 månader! Skulle jag få ta bort en månad skulle jag utan tvekan välja oktober. *hat hat hat*

Inte allt för mycket att uppdatera om, tre olika arbetsplatser på en vecka och jag trivs lika bra på alla tre! :) I morgon blir det jobb igen, inte allt för roligt att jobba under helgen... Men men *pengar* :P Hade egentligen tänkt bo i lägenheten i natt, men jag orkade inte... Är väldigt bekväm av mig för tillfället :P För jag kan sova lite längre i morgon och slipper morgonpromenaden! hehehe är lite lat, men jag har träningsvärk och så har jag gått mer i skogen denna vecka än jag brukar, så jag tycker jag kan få ledigt en promenad :P

Känner för att åka och shoppa lite till lägenheten, men ack vad de sved i plånboken... Men jag har lite saker kvar att köpa, eller kan man någonsin bli klar??

* Blommor
* Korgar
* Förvaringslådor
* Fotölj
* Sidenband

Nu ska jag ta en snabbdusch (eller ska jag spara det till i morgon?) och dejta kudden... Trött som en tok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0