Sådan matte sådan hund ;)

Både mamma hund och min kära mor sover gott på soffan! Zindy snarkade så gott på min mage :) Mys vovven själv. idag har de inte hänt allt för mycket, ett personalmöte, jag lekte rally förare på småvägarna i stora vika, power nap på soffan och jag lagade min första köttgryta på egen hand. Den blev ganska lyckad om jag får säga det själv ;)

Morgondagen är ledig och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Njuta av värmen, som inte paserar fem grader på plus sidan. Antingen fixa i lägenheten eller njuta av en dags ledigt. Vi får la se... Nu vet jag i alla fall vad som ska hända, jag ska ut i kylan innan jag får krypa till kojs. Alla gånger är de inte roligt att vara hundägare! :) Ni som har hund eller har haft förstår vad jag menar! :)




Jag och Zindy i sommras, men hon var precis lika mysig idag som då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0