Samvetet gnager

Har så dåligt samvete att jag inte träffat Jamie Lee mera den senaste tiden... Skulle gissa att jag sett henne sammanlagt ca 4 timmar de senaste tre dagarna... Blir tyvärr så när man jobbar nätter och hon bor hos mina föräldrar och jag hos mig.

Jobbar nätterna igenom dvs 20-09, sover på dagarna ca 10-17, fixar mig och går hem till päronen för att käka och få skjuts till jobbet, så de finns ingen direkt tid över till Jamie Lee då.  Visst myser och gosar jag med henne, men inte som när jag jobbar dag eller är ledig. Vissa dagar är hon sur på mig bara för att jag jobbar som jag gör, men nästa dag så lämnar hon mig inte, då "får" jag inte ens gå på toa ifred, hon följer mig varje steg jag tar... Så idag när jag kommer hem lär jag bli förföljd igen :)



Detta har varit den lättaste natten på länge!! Kanske för att den är en timme kortare och jag har sett två bra filmer under natten? Eller för att jag tränade precis innan jag gick till jobbet? Ingen aning, men nu längtar magen efter frukost, dock får den vänta till klockan sju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0