Sjukstugan !

Min vovve älskar numera mig, för vi bor "hemma hemma" som jag kallar päronens hus för.

Vid åtta tiden tog jag ett bad efter en sväng på norvik med hundligan, för jag frös otroligt mycket.
vid nio snurrade allt i huvudet, axlar, nacke och huvudet gjorde ont och jag både svettades och frös så jag tryckte i mig både ipreen och alvedon samt bäddade ner mig i soffan med mjukisbyxor, nattlinne, tjocktröja, filt och ca 25 värmeljus tända och en kopp te... Ändå frös jag ett bra tag till innan jag började svettas otroligt mycket, gick ut på balkongen i enbart mjukisbyxor och nattlinne, de var lagom!
vid elva tiden tog jag tempen och hade 37,8 (har i vanliga fall ganska lågt 36,4) så jag smsa mamma och hon tyckte jag skulle komma hem ist. Så de finns någon som kan ta hand om Jamie Lee. Så jag packade väskan och gick hit.

Nu är klockan strax efter midnatt och jag ska krama kudden. Täcket kommer jag inte få, de har min kära vovve tagit. Vill inte ha de heller iofs, men ändå :P Det är mitt ;)

Morgondagen planer sprack, totalt, har bjudit upp farmor, farfar samt familjen på middag hos mig men de är bara ställa in... Vill inte riskera att smitta farmor och farfar, men de har jag väll redan gjort då jag träffade dem idag? Får se vad jag orkar med i morgon? Om jag ens kommer ur sängen...

Efter ca tre veckor med något skit i kroppen bryter de ut, ordentligt! Men hellre ha allt nu än att de hade legat och jävlats med mig i tre veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0