Taco bjudning

Jag ser inte klok ut, blir nästan rädd när jag tittar mig i spegeln! För de första är jag vrålförkyld något jag kan tacka dagisbarnen för ;) (hade en släng av feber oxå, men den verkar ha gett med sig), så näsan ser ut som Rudolfs röda nos när den lyser, påsar under ögonen + gamal maskara, likblek och allmänt hängig, har även fått några konstiga utslag på kroppen (som tack och lov verkar vara på väg bort). Kanske dags att sjukskriva sig? Ja, egentligen men då förlorar jag pengar och de vill jag inte... Så i morgon ska jag gå till jobbet sjuk. Kul nästan jämt ;) Har bara 16 timmar denna vecka, då jag tackade nej till två helg nätter... Dumt? Kanske, men min hälsa klarar inte av att sitta vaken en hel natt just nu. Och då skulle helgens planer spräckas! Bland annat en resa till sthlm och fix i lägenheten.

Tänk om de vore så att pengarna inte styrde alla gånger!

Nu ska gaddarna borstas, Jamie Lee ska bäras från soffan till sängen och jag ska oxå kasta mig på sängen, tröttare än någonsin!

Dagen har bestått av taco bjudning till familjen + farmor och farfar som uppskattade att äntligen få titta förbi och se hur jag har det i mitt egna krypin! Dock saknade de hiss, men vad fasen ingen har dött av att gå i trappor :P


Bjuder på denna gamla bild, bara för att jag saknar Gotland så grymt mycket! Hoppas på en resa dit nästa sommar. Men man vet aldrig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0