22-23 september

Min första tanke som ploppa upp i huvudet när jag kom till jobbet vid åtta tiden var "hur f*n ska jag klara en natt till?!?!" och då hade bara första natten börjat precis. Nu sitter jag snarare och funderar på hur jag ska klara denna natt?

Känns som att febern är på väg, öronen är irriterade, luftvägarna är smala och tröttheten håller på att ta över! Känns som jag skulle behöva sjukanmäla mig, men jag behöver pengarna, så de är bara knega på! Gör trotts allt inte så mycket på nätterna när jag jobbar, men de sliter något otroligt att jobba i 13 timmar och vända dygnen helt åt helvete...

Jag har ingen aning om hur jag ska tillbringa de närmaste 6½ timmarna utan att somna... Känns som de är gjort för att gå åt skogen.

Känner mig grymt positiv!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0