Alla ärenden klara innan klockan 10!

Hon som skulle inspektera golv samt tapeter har varit här! Nya golv får jag tyvärr inte :( Men tapeter till sovrummet är de bara att åka och handla så betalar dom! Så nu jäklar ;)

Gäller bara att hitta någon som kan tapetsera. Har även pratat med comhem, fy farao för deras irriterande telefonsvarare! Höll på att bli galen! Men tillslut fick jag hjälp och nu fungerar allt som de ska, jag har närmare 150 kanaler :S Men de gäller antingen bara till idag eller två veckor framåt... Sen blir allt normalt igen och jag får "mina" kanaler bara.

Alla dagens ärenden är redan fixade! Vad ska jag göra nu då? Gå på stan och jaga mattor samt gardiner? Vi får se... Blir troligen en vända hem till päronen i alla fall :) *hörde ryckte om god mat* tralalalala :P

Nu måste jag stoppa vovven min från att käka ben i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0