Dålig uppdatering?

Lilltösen är fortfarande sjuk, men tack och lov på bättrningsväg! Äntligen börjar hon visa att hon är hungrig igen, vilket jag ser som ett gott tecken. :)

Dock är hon lite sur på mig, håller som sagt på att sakta men säkert flytta hemifrån så jag är en del uppe i lägenheten och fixar lite smått, har släpat upp alla mina nyinköpta saker hittills och börjat spackla samt måla! Så jag hoppas att de blir bra, de kan inte bli värre än de var innan i alla fall... Vet inte vem fasen som får för sig att "laga" hål/sprickor m.m i tapeter med tipex?!

Men nu ska jag dyka i säng igen, tröttheten och huvudvärken håller på att ta dö på mig... Sen att man vet att väckarklockan kommer ringa vid 0600 för att ge vovven min medicin igen så blir man inte särskillt uppiggad.

De kommer bli en helg med arbete, slutar vid nio på måndag och därefter kommer förhoppningsvis möblerna till lägenheten (gissa vem som kommer vara galet trött?) och på tisdag kommer förhoppningsvis tvättmaskinen och mickron... Jaa, detta är början på ett evighetsprojekt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0