Första natten ensamen...

Första natten själv i lägenheten, känns både ruggigt och lite små skönt. Ändå längtar jag hem... Jaa jag kallar mina föräldrars hus för hem fortfarande! För de känns mer som ett hem än lägenheten. Allt är ännu inte på plats, har en del ikea möbler att packa upp, massor med saker att hämta, inte en enda tavla uppe, så de kommer nog ta ett tag innan jag är 100% i ordning här!

De två första nätterna hade jag sällskap av en kompis här, vilket underlättade en hel del, önskar bara att han stannat ett tag till. Så i natt blir första natten helt själv i lägenheten, eller jag har i alla fall Jamie Lee här! :) Så vi får se hur detta ska gå...

Jamie Lee har spenderat kvällen med att tugga ben och jag, vad jag gjort, jaa de undrar jag med... Gått en långpromenad med mamma, tittat på tv och gosat ner mig i soffan. Har  även fått en maskin tvättad! Bra jobbat! ;)

Mamma lyckades även lura med mig på boxning i eftermiddags, tror att jag måste sova på soffan i natt för jag kommer inte härifrån! Varenda muskel i kroppen gör ont! Men fasen så roligt de var :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0