Helgen!

Dygnen är fortfarande vända åt helsikes...

Igår var de tjejkväll igen, alltid lika trevligt att träffa gänget :) dricka samt äta gott tackar man aldrig nej till ;)

Efter att dom åkt hem diskade jag undan och tänkte sätta mig i soffa för att slappa ett tag, men så blev de självklart inte! Jag rengjorde hela ugnen och spisen istället, sorterade in alla saker i badrumsskåpet, torkade disken och Sen blev de soffan ett par minuter innan jag dunsade i säng, vred och vände mig ett antal gånger och somnade tillslut vid tre!

Gullungen till hund som man har vaknade vid halv sju och tyckte hon skulle ha frukost då, glöm det sa hennes matte och lät henne vänta en timme. Sen sov vi en timme till innan morgonpromenad, bad (första badet i badkaret!), tvätta en maskin och gå en sväng med alla hundarna och mamma. Nu ligger jag hemma hos mor och far i min gamla säng... Egentligen ska jag packa, men energin är ganska dålig. Så jag slappar ett tag först :P

Ikväll får vi se vad som händer, antingen blir de till att flytta skrivbord eller träna. Vet inte vad som lockar mest just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0