Hurtta !


Värmetäcke, Hurtta Image00010 Ge mig?!
Ett värmetäcke i blått & ett regntäcke i svart :)

Mina favorit produkter till Jamie Lee kommer från just Hurtta !
Just nu traskar Jamie Lee runt med både halsband och koppel från Hurtta.
Vadderat halvstryp
Ett blått och ett brunt är hon stolt ägare till. Hennes syster har de röda och en hundkompis fick de svarta när Jamie Lee växt ur de. Kopplet hittade vi i en butik i Finland under semestern och jag var helt såld!

Bilderna i detta inlägg är lånade från: http://www.hundteknik.se/hurtta-kampanj.html?gclid=CMPcn4qdn6QCFcFD3god7HYm5A


(skulle utan problem kunna klicka hem saker för närmare 2000;- och då är de bara till Jamie Lee, skulle jag köpa settet med jacka och byxor till mig hade de gått på 4550;-) Tror att jag ska äta frukost nu innan jag gör något dumt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0