kan inte sova..

ha ha ha vad det är roligt att ha jobbat nätter.... gissa vems dygn som är totalt bakvända? klarvaken klockan 02.12, jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har legat i sängen och vridit och vänt mig i närmare två timmar nu. hundarna tittar lite lätt snett på mig och undrar vad 17 jag håller på med... de suger måste jag säga! vete fan vad jag ska göra, önskar att jag vore i lägenheten för då hade jag kunna ta ett bad eller något, nu ligger ju resten av familjen och sover så då gäller det att vara knäpptyst... så underbart roligt...

kan inte se på tv, inte duscha, inte träna med Jamie Lee, inte gå ner och äta (ja, jag säger ju de, man blir hungrig mitt i natten när man jobbat nätter) och jag kan INTE SOVA...

lyckostar som kan sova säger jag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0