Natti natt

Vad gör jag vaken denna tid på dygnet? Nog för att dagarna är vända, men jag kanske borde satsa på att vända tillbaka dem istället för att sitta uppe hela tiden? Eller sitter jag uppe bara för att jag vet att jag kan de nu när jag bor själv? ;)
Nej då, jag fastnade framför tvn och sen hittade jag datan påslagen i köket. Så nu ska jag dejta kudden tillsammans med min underbara vovve. Morgondagens äventyr väntar ännu!! Blandannat en kommer de en tjej/tant hit för att titta  på golven och tapeten inne i sovrummet. Sen är resten av dagen ledig fram till 18,00 då de är hundträff! Gissa om Jamie lee kommer bli lycklig ;)

Inte för att jag tror att jag får någon sov morgon, men jag hoppas min lilla sötnos sover till klockan nio när mobilen ringer... *önskning*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0