Ohh yes "helvetes veckan" är tillbaka!

Överlevde i alla fall ensam i lägenheten och Jamie Lee har börjat acceptera lägenheten mer och mer, hon gick tillomed frivilligt in i porten idag :) Framsteg!

Nu ska jag packa jobbväskan och bege mig till mammas jobb och sedan HEM! Ska även hinna med att förtidsrösta...

Ser verkligen fram emot att sitta vaken hela natten nu igen ;) Framförallt när de är "helvetesveckan" som jag kallar den, har sex utav åtta nätter framöver nu... *kul* Lär ju må sen...


Kommentarer
Postat av: lisa

låter som en rolig vecka, hehe ;)



SV: hehe det vet vi inte riktigt än. Beror på vad jag vill göra efter det att jag gått ut gymnasiet o så, men jag kommer nog att åka upp o bo hos honom eftersom han går på universitetet i helsingfors, vilket han kommer göra i typ 4-5 år framåt !

2010-09-16 @ 12:24:32
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0