Rubrik?

Jag insåg att min dator har kortläsare inbyggt! (jaa, jag har inte allt för bra koll på mina prylar, alla "extra" funktioner m.m) så nu drygt sju månader senare inser jag att den finns jag har lyckats ladda upp lite bilder med hjälp av den!


Så här road är jag, titta på reklamer, fota dem och sen undra vad jag ska hitta på...


Så jag käkade lite naturgodis, men inte smakar de heller...

Hittade en film i väskan och startar den, jaa, självklart har man redan sett den. Men vem klagar på att få titta på snyggingen från Australien som är med i filmen? Inte jag i alla fall ;)

Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, ta en bok och försöka läsa den upponer samt baklänges kanske? *roande*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0