Så var måndagen slut

Vars tog denna dag vägen då?!

Förstår inte vart tiden tar vägen längre... Allt jag hade planerat för dagen var fixat innan klockan tio, så jag gick en sväng med Jamie Lee och hem till päronen, tillsammans med mamma gick vi ytterligare en sväng med alla tre vovvarna. Sen vart jag själv med tre hundar och undrade vad jag skulle fördriva tiden med, så jag åkte till hundoasen och frågade om de ville ha två stycken soffor (vi/dom ska göra om hemma och då finns de inte längre plats för dessa). Så de ska fara dit, så småningom! Lyckades även få med två påsar med hundmat hem...

Äh, jag har ändå inga måsten att göra tänkte jag och åkte hem till farmor och farfar (har inte träffat dem på några veckor nu så jag åkte dit) och blev sittandes där i tre timmar. Full rulle hem, hahaha trodde jag ja, fastnade i gardinaffären och lyckades handla hem nya gardiner till mitt vardagsrum samt sovrum. Så nu är jag äntligen nöjd med mina gardinval! Nästa inköp är mattor en till köket, en till hallen och en till vardagsrummet. Jysk? Rusta?

Kastade i oss lite mat och iväg med hundarna för hundträff på norvik för att sedan åka till lägenheten och fixa lite med mammas hjälp (vi fick upp en lampa till i hallen, gardinerna, ventilations filtret i vardagsrummet och alla plåtarna till ugnen har äntligen kommit för den som nu är intreserad).

Så nu sitter jag här själv i pjyamas och funderar på att komma i säng lite tidigare än vanligt då min kära vovve har en tendens att vakna runt sju-åtta tiden för att vara hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0