Segt internet...

En snabbis bara!

Internet är sjukt segt i lägenheten, så jag börjar överväga att skaffa fast internet via comhem ist... (ännu en utgift, suck) Men jag får se... hehehe kanske något man kan få i julklapp?? :D

Idag har jag inte varit i lägenheten så mycket, vet inte vart dagen tog vägen riktigt, men två maskiner tvätt har jag tvättat, kört upp en del saker till lägenheten, handlat mat och tränat med friskis och svettis :) känns ruggit bra nu måste jag säga ;)

Nu ska jag ta en kopp tee och krypa ner i soffan breve min kära hund! Hon är lite smått deppig idag... Hon blir överlycklig så fort hon är med sin mamma och syster. Jag kan förstå henne :) Kan inte vara lätt att bli lägenhetsboende bara så där, vi är ju faktist vana vid hus, tomt och frihet.

I morgon ska mina golv inspekteras, hoppas på att få nya, men de känns inte som jag kommer att få de, tyvärr. Efter det ska jag hem till päronen och hänga ett tag för att senare åka till norvik med hundligan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0