"ska bara"

Idag skulle jag bara gå till lägenheten och fixa lite små saker... "bara" blev att jag byggde ihop två nattbord, en byrå med fyra lådor och tvättade en maskin med tvätt! Vips så hade tre timmar flugit iväg... Hundarna var snälla och goa, Zindy skulle hjälpa till men hamnade bara mitt i vägen, Jamie Lee ägde sängen och vägrade flytta sig i onödan och jag ljuger inte när jag säger att min lilla vovve tog upp hela dubbelsängen! Medan Flisan gosade på mattan i vardagsrummet med ett stort ben...

Tror att de blev för mycket för hennes lilla mage med ett ben mitt i allt. För när vi gick hem igen så kom de upp en massa vatten och nu under kvällen har hon haft sura uppstötningar samt gnällt en massa, något hon inte brukar göra! Så vi får se vad detta kommer leda till.

Nu ska jag dejta kudden och hoppas på att morgondagen löser sig.. Annars får jag väll vara vaken ett dygn, inget att rekommendera!!



Lyckades även tömma kameran, så räkna med ett gäng halv gamla bilder snart igen! Tänker inte ägna ledig tid till dem, måste ju ha någonting att roa mig med när jag jobbar nätter oxå! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0