Svara inte, svara inte, svara inte, f*n!

08,45

Eftersom min fastighetsskötare har så pass taskiga telefontider så måste man vara morgonpigg för att få tag i honom... Tur att man jobbar nätter, annars hade jag inte varit uppe denna tid.

Men jag satt med luren emot örat och tänkte "svara inte, svara inte, svara inte" och precis när jag suckade och skulle lägga på svarar han! *dubbel suck* men jag fick i alla fall prata med honom och på onsdag ska vi dejta ;) nej då, han kommer förbi och ska svara på alla mina 100 frågor!

* Lådan/skåpet i köket (är trasigt)
* En ny plåt till ugnen (får jag det eller måste jag köpa själv? Jag skulle inte ta i den frivilligt)
* Kyl och frys, jag har endast liten kyl med frysfack...
* Diskmaskin, ska ev. köpa mina kusiners så jag behöver hjälp att få ut ett skåp
* Stopp i vasken
* Ventilationsfönstret i vardagsrummet, "pluggar" som håller filtret på plats!
* Normalt slitage på golv i vardagsrummet och tapet i sovrummet? (kanske en fråga till någon annan?)

Ja, stackaren ska stå ut med allt detta... Hoppas han klarar det ;)

Och jag hoppades på att han inte skulle svara då jag är så j*vla trött och knappt kan formulera en mening rätt! Just nu undrar jag varför jag inte hittat en perfekt bostadsrätt och flyttat in i istället... En helt felfri lägenhet som jag bara kunde njuta av att bo i... Drömma kan man ju alltid göra! :D

Nu ska jag packa väskan och bege mig hemåt så fort dagpersonalen behagar hitta hit! Jag längtar hem till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0