Tiden räcker inte till!

Vet inte hur jag ska klara av morgondagen... (Kan säga att de är inte lätt att skriva när man har en vovve som halvt om halvt ligger och sover i knät på en...)

Ibland önkar jag att jag inte jobbade! Allt skulle vara så mycke lättare då! :P Pengarna kunde rulla in ändå och jag skulle kunna göra allt som jag vill hinna med då. :D

I morgon är de jobb mellan 20-09 som gäller, de är bara gilla läget för pengarna behövs, ska även hinna med att träna boxning klockan kvart i fyra till kvart i fem och tidigare på dagen ska jag hinna med att dejta fastighetsskötaren (vid tolv tiden) och få lite fixat i lägenheten. Så den stora frågan är när jag ska hinna med att sova så jag orkar med att jobba oxå. Skulle helst av allt vilja hinna med en timmes agility träning uppe på klubben oxå, men de känns som att tiden inte riktigt räcker till... Tyvärr! (eller går de att klämma in vid 18 tiden? En snabb dusch, middag och sen iväg? hahaha skulle vara en dröm, men tyvärr tror jag inte de skulle fungera denna onsdag heller!)

Några timmar med extra sömn skulle inte skada nu, då jag känner mig lite halv hängig och seg. Den envisa förkylningen vägrar att försvinna men samtidigt bryter de inte ut ordentligt heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0