Tillfälligt slut!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, /Jamie Lee som använder datorn som huvudkudden!

Idag skulle de bli en snabb sväng till ikea, hmmm... åtta timmar senare var vi hemma igen! Självklart var fotöljen slut som jag skulle ha, även soffbordet! Så nu har jag ett tillfälligt bord tills de jag ska ha finns inne igen. (jag som lovade mig själv att inte köpa något "tillfälligt")... så kan de gå!

Fick med mig en massa roligt hem annars. Så jag är nöjd, nu gäller de bara att montera ihop allt! Bland annat, en byrå, två sängbord, en bokhylla med dörr till badrummet, "tillfälliga" soffbordet och allt som man plockar på sig annars! Som stolsdynor, glödlampor, tassar till möbler, toaborste, krokar, hundleksaker och mycke mycke mer :P
Men nu finns de nog inte en muskel i kroppen som inte protesterar! Först på tok för många timmar på ikea och sedan springa två trappor upp med alla saker för att någon kom på iden att strunta i hiss... Så några minuter till framför tvn innan jag stupar i säng.

och nej, jag har inte flyttat ännu! Jag bor än så länge hemma hos mina föräldrar och kommer periodvis att göra de framöver oxå, då de underlättar för oss alla men framförallt för att hundarna ska slippa vara själva och Jamie Lee ska få komma ut ordentligt när jag jobbar. - Hon kommer ALDRIG att få vara själv i lägenheten!

Morgondagen ska spenderas i telefon (hyresvärden, fastighetsskötaren m.m) samt att jag hoppas någon vänlig själ hjälper mig med att montera möblerna :P

Kommentarer
Postat av: Leanderamy

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-12 @ 08:34:29
URL: http://leanderamy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0