Gott o blandat! :)

Nu är jag trött på vintern, nu vill jag ha vår och sommar! :) Kan det vara för att jag såg solen idag? :D

Har käkat lite ipreen o alvedon idag iden för nacken gör så förbenat ont, tror de är en blandning mellan träningsvärk och jackan... Jackan? - Har en krage på min jacka som grymt hög och jag "lutar" nacken på ett dumt sett när jag går i den... Längtar efter våren och vårjackan! :D

dagen har spenderats i lägenheten för lite fix och nu sitter jag i soffan och är  allmänt lat med en kopp tee :)

Vovvarna: Zindy har lärt sig att vi alltid har med en boll och kastar till henne, så hon taggar till redan hemma när man öppnar ytterdörren, hon skäller och skäller... *suck* så idag var vi lite elaka, hon fick ingen boll! Gissa om hon blev snopen...! Istället fick de bli lite extra träning :)

Flisan: Hon kliar sig fortfarande som en tok, ögonen är lite bättre men långt ifrån bra... Min magkänsla säger att de är dammallergi eller likande, de har inget med fodret att göra...Mamma håller med men vi ska köra slut på säcken med mat hon äter nu och sen prata med veterinären.

JamieLee "JL": Hon är som hon är... hahahah de är hon väll alltid ändå ;) Hon är den gamla vanliga godisgrisen som älskar att ligga på mattes mage i soffan och följa mig vart jag än går...

Tror att vovvarna oxå får lite extra energi nu när solen tittar fram och det är ljust lite längre för dom är extra pratglada, busiga och mysiga :)

Lite nya trix har dom fått lära sig, senaste är att vi "tappar" en vante och sedan spelar dumma och låter dom leta reda på den :) väldigt uppskattat!
Har även tränat, slalom, hopp på ryggen (stod med två Tokiga Tollare på ryggen ett tag idag, inte de lättaste!) och gå fot idag. Måste ju blanda in lite gammalt ibland oxå ;)

Nu ska jag prata med honom på msn ett tag innan de är dags att sova igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0