Sengångare!



så pigg är jag oxå ungefär... känner mig inge vidare alls och jag får verkligen inte bli sjuk nu! ska ju på "we will rock you" den 6e

Förhoppningsvis får jag sova i natt men man vet ju aldrig, har sovit drygt fem timmar på dagen. Efter nattjobbe mår huve som de gör, tankarna snurrar fortare än jag hinner med och allt jobbig kommer tillbaka, men nu är ni väll vana vid detta?

Måste ta mig hem till päronen i alla fall för att hämta vovven och aktivera henne lite även installera lite mera program på datan... Suck, orkar inte!

(ca en o en halv timme senare, dags att röra på sig)

Kommentarer
Postat av: lisa

ush va jobbigt med nattjobb :/ Kan man inte sove iaf? XD ;P

2011-01-07 @ 20:58:53
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0