Är åter igen i strängnäs

Japp, jag är åter igen i Strängnäs söndag till torsdag, på torsdag drar vi till Trosa några timmar innan vi återvänder till Nynäshamn ett par dagar :) Full rulle ;)

Älsklingen jobbar just nu och jag har på något vis kopplat ihop min iphone med datorn så jag surfar på datorn via Iphonen. Fråga mig inte hur jag lyckades!

JL sover gott efter en och en halv timmes promenad och jag bara väntar på att hon ska vakna och vara vrål hungrig, för inte kan man bli annat när man vaknar klockan tio i sex och beordrar in frukost?

En middagslur på soffan sen ska jag baka tårta för min lilla prinsessa fyller tre år idag! (har tiden verkligen gått så fort??) Sen blir det en promenad till djuraffären och sen ska vi bara vänta på JK som jobber 9,30-19!

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

Söt blogg!

2011-07-04 @ 11:21:28
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0