Elaka mattar ;)

Ni anar inte hur elaka mina mattar är mot mig!
Efter åtta hemska veckor med hårda NEJ så fort jag försöker äta något mumsig som kattbajs eller hästbajs, enda jag fått är z/d foder, ni anar inte hur tråkigt de blir! Dagen började med att jag måste åka till veterinären där dom vrider, vänder på mig på en hård bänk... Hallå vart är hästens säng?? Dom känner, tittar och klämmer på mig trotts att jag är som en fiolsträng. När jag äntligen tror att det är över, då kommer dom och ska ta blodprov oxå! Jag kryper in i mattes jacka i hopp om att bli osynlig... Jag misslyckas för rakmaskinen rakar upp en stor yta på mitt ben... Usch!

Efter det står dom och pratar rävskabb (vilket hon inte har!) allergier och andra idiotiska saker. Ta mig härifrån! Men lämna min elaka syster och mamma kvar, dom satt bara där på golvet och gnällde och fick godis medan jag led något fruktansvärt! Väl hemma igen kändes livet underbart, jag fick springa utan koppel och äta vanlig mat igen, trodde först dom blivit galna men käkade fort om dom skulle ångra sig! Man vet ju aldrig ;) när jag väl fått min promenad och längtade hem till sängen igen så får jag mig en omgång med duschen!! Ska dom aldrig var snälla med mig?! Vad har jag gjort för fel?!? Nu tror matte att hon ska få sova ett par timmar efter ett dygn vaket... Men de kan hon fet glömma! Hämnden är ljuv ^^

Ni anar inte hur elaka mina mattar är mot mig! Efter åtta hemska veckor med hårda NEJ så fort jag försöker äta något mumsig som kattbajs eller hästbajs, enda jag fått är z/d foder, ni anar inte hur tråkigt de blir! Dagen började med att jag måste åka till veterinären där dom vrider, vänder på mig på en hård bänk... Hallå vart är hästens säng?? Dom känner, tittar och klämmer på mig trotts att jag är som en fiolsträng. När jag äntligen tror att det är över, då kommer dom och ska ta blodprov oxå! Jag kryper in i mattes jacka i hopp om att bli osynlig... Jag misslyckas för rakmaskinen rakar upp en stor yta på mitt ben... Usch! Efter det står dom och pratar rävskabb (vilket hon inte har!) allergier och andra idiotiska saker. Ta mig härifrån! Men lämna min elaka syster och mamma kvar, dom satt bara där på golvet och gnällde och fick godis medan jag led något fruktansvärt! Väl hemma igen kändes livet underbart, jag fick springa utan koppel och äta vanlig mat igen, trodde först dom blivit galna men käka fort om dom skulle ångra sig! Man vet ju aldrig ;) när jag väl fått min promenad och längtade hem till sängen igen så får jag mig en omgång med duschen!! Ska dom aldrig var snälla med mig?! Vad har jag gjort för fel?!? Nu tror matte att hon ska få sova ett par timmar efter ett dygn vaket... Men de kan hon fet glömma! Hämnden är ljuv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0