En lista mitt i allt...

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år och 11 månader... :S

2. Vem var den senaste du träffade? Mamma (som sover på soffan breve mig)

3. Hur lång är du? 160cm

4. Vilken var den senaste film du såg? Hmmm... Den jag såg på bio förr förra helgen?

5. Vem pratade du med senast i telefon? Mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? De va till syrran o de får ni inte veta :)

7. Vad är dagens planer? Göra denna lista, prata i telefon och sova :P

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta i snart 17 år!

10. När såg du senast din pappa? Tio minuter sedan?

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa med en gul ring

12. När vaknade du idag? 7.45

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej det har jag inte.

14. Vilken är din favoritplats? Finland - sommmar och stugan! Annars Gotland!

15. Vilken plats föredrar du minst? Läkaren och ta sprutor eller gå ner i källare där de kan finnas spindlar...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har verkligen ingen aning... :S

17. Vad skrämde dig som barn? Sputor, spindlar och mörker

18. Vem fick dig att skratta senast? Jimmy tror jag, via msn...

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp, eller äger inga i alla fall xD

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar! :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Näsan alltid med, har svårt att sova annars...

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två eller fyra

23. Hur många landskap har du bott i? Ett enda, Sthlm.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nopp!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor :)

26. Är du social? Beror helt på

27. Vilken är din favoritglass? Chokad, polkagris eller sorbe

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och köpa en lägenhet

29. Tycker du om kinamat? Absolut!

30. Tycker du om kaffe? Bläää, aldrig i livet!

31. Vad dricker du till frukost? Te och smörgås när jag kan äta frukost

32. Sover du på någon särskild sida? Magen oftast tror jag... Eller vänster sida...

33. Kan du spela poker? Nja inte så mycket.

34. Tycker du om att mysa? Jaaaa!

35. Är du en beroendemänniska? Japp tyvärr.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, känner två till men vet ytterligare två som fyller år samma dag :)

37. Vill du ha barn? Ja det är klart! Fast kanske inte just nu.

38. Kan du några andra språk än svenska? Lite engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och jag hoppas att jag slipper det.

40. Föredrar du havet eller en pool? Spelar ingen roll.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Lägenheten och JL :)

42. Äger du dyra smycken? Inte direkt...

43. Om du var en låt, vilken låt skulle det vara då? ingen aning...

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten

45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns flera :)

46. Välj ett ärr på din kropp? De på höger smalben

47. Vad har du för ringsignal? Gitarr riff (ingick i iphonen)

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja endel, men de finns hemma hos mor o far...

49. Flirtar du mycket? Nä det tror jag inte... Eller? (A)

50. Vart togs din profilbild på FB? I köket.

51. Kan du byta olja på bilen? Hrrmm… Nej :P

52. Är du bra på att hålla ordning på dina blommor? Hahaha neeeej!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser en bok nu som heter "vad mina döttrar bör veta" tror jag...

54. Läser du dagstidningen? Nopp

56. Sitt-dansar du på krogen när du hör en bra låt? Jag går aldrig på krogen.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning, för vi får sällan in radiokanaler i denna kommun...

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Meddelande till en jobbarkompis...

59. När var du i kyrkan senast? I höstas tror jag

60. Vilken tunnelbana åker du mest? Åker inte tunnelbana.

 

P.s. Jimmy, du är utmanad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0