Onödig fakta

Känner att jag uppdaterar lite för lite här. Men i helgen kommer de en mysig person till mig igen så jag tänker inte spendera allt för mycket tid framför datorn då. Internet fungerar äntligen igen efter att ha legat nere ett tag!

Flisan har fortfarande allergiska besvär, ögonen, öronen och läpparna är väll värst drabbade fortfarande... Vi har ingen aning om vad de är som är fel. Någon allergi, kvalster? Mat? Morötter? Ja vad som helst...

Zindy skäller på och JL är en blandning av värdens busigaste och färdinan... Så allt är som vanligt. JL har även fått ett nytt vintertäcke från Hurtta (de svarta jag visade för ett tag sedan) så nu är hennes matte överlycklig, de enda som saknas nu är kylan, nästa vinter, för nu vill vi ha vår! :D

Nu ska jag ta mig i kragen, handla, dammsuga, gå en sväng med hundarna, tvätta och slappa. Tiden går fortare än jag gör, för ovanlighetens skull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0