Lista!

ALLMÄNT…
Namn: Jennifer
Piercingar: Hål i öronen.
Tatueringar: Ingen och kommer troligen aldrig bli någon!
Längd: 160cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Jaa
Önskar du att du bodde någon annanstans: Kanske... Gotland skulle inte vara så dumt
Tänker du på självmord: Nja
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning
Vilket shampoo använder du: H&S
Vilken parfym använder du: Escada - moon sparkel är favoriten!
Vad är du rädd för: Spindlar, sprutor och mörker
Gillar du att tvätta: Ibland är de rogivande.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Oh ja, jag älskar det! :D

SENASTE…
Film du hyrde: oj, hundra år sedan jag hyrde en film :S
Film du köpte: Bra fråga, nästa!
Låten du lyssnade på: http://www.youtube.com/watch?gl=SE&v=a2RA0vsZXf8
Låten du hade på hjärnan: Sorgligt men sant, den hemska låten från melodifestivalen som jag inte vet vad den heter...
Låten du laddade ner: Har verkligen 0,00 koll på de
Personen du ringde: JK
TV program du tittade på: Eftersom de e mitt i natten så har jag ingen aning... Massa skit på tv bara, men de senaste programet jag medvetet titta på är "ullared"
Personen du tänkte på: JK, vi chatta på msn :P

FAVORIT…
Mat: Taco eller någon pasta rätt!
Låt: Har många favoriter så jag kan inte säga bara en!
Sak att göra: Resa till nya platser och länder!
Sport: Agility!
Dryck: Tee och Cola
Kläder: Mjukisbyxor och t-shirt eller linnen.
Film: Twilight filmerna helt klart!
Bil: Oj ingen aning...

ANTAL…
Gånger du varit kär: Hemligt!
Gånger ditt hjärta brustit: Ett par gånger :/
Hjärtan brustit på grund av dej: Hmmm.. hur ska man veta det??
Gånger ditt namn varit med i tidningen: I högstadiet var jag med i lokaltidningen ett par ggr...
Ärr du har på kroppen: Finns några stycken

SENASTE…
Bok du läste: Läser en bok jag  lånade av brukaren... Kommer dock ingen vart i den :S
Personen du fick mail av: Canis
Personen du fick brev av: Jobbet
Personen du fick sms av: JK :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår?

ÖVRIGT…
Vad har du gjort idag: Sovit, gått ett par promenader med hundarna och jobbat!
Var det kul: Promenaderna va roligt!
Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag börjar jobba eller om jag är ledig. Jobbar jag 9-20 är de 07.45 jobbar jag 10-15 är de 08.45 en ledig dag blir de allt mellan 09-12...
Gillar du att slåss: Bara på boxningen på onsdagar!
Vad ska du göra ikväll: Jobba, åka hem vid nio tiden, packa väskan, åka till veterinären sen hem och sova några timmar innan JK ringer och väcker mig!
Är du seriös: Ibland ;)
Vad är du allergisk mot: Pollen och ev. Nickel... :(
Var har du ont: Nacken o ryggen..
Använder du hårspray: Nästan aldrig.
Kan du stå på händer: Nej verkligen inte, det har jag aldrig kunnat.
Favoritserie: NCIS, Greys anatomy och CSI.

ÖVRIGT MER…
Salt eller socker: Socker!!! Är sockerberoende.... :(
Gillar du ketchup: Ibland
Är du glad nu: Nja sådär, lite blandade känslor.
Var du glad igår: Nej det var jag inte.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja de gör jag
Vad dansar du till: Alla låtar jag gillar :) (BARA om jag är ensam...)
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: En fin stad tror jag.
Kan du sjunga: Inte så bra som jag skulle vilja.
Mer värt än guld: Min familj utan tvekan! <3
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Oj oj oj det är många! Bl.a. Italien, USA, England, Irland, Australien, Lanzarote, Thailand.
Ska inte bli skoj: Att jobba mera denna vecka... Vill ha semester NU!
Sparar till: Resor, kamera prylar och hundsaker.
Väntar på: Torsdag! <3
Pålägg som gäller: Lördagskorv
Dagens dryck: Pressade apelsiner :)

 

Utmanar: JK, LizaoZorro!


Kommentarer
Postat av: lisa

oj haha jag har inte ens tittat på detta X) Ska skriva in denna lista :D



twilight<3

2011-03-25 @ 22:08:48
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0