0.0 i energi!

Har en sån där skit dag idag, ni vet när man funderar på om man ska dra täcket över sig och bara gråta. Ja de är väll vad jag gjort idag, efter fem timmars jobb och några tjuriga samtal med pojkvännen... Man kan inte ha bra dagar jämt. och idag har varit min sämsta på väldigt länge, tre energiska och träningsglada hundar, en kropp som skriker efter vila, feber (?) som gått upp o ner. Ja de kan ju inte bli bättre? ;)

Vet inte om jag ska skylla på promenaden på 1.6 mil igår (utan hund som tur var, dom hade inte klarat värmen) eller om det är förkylingen i kroppen som spökar? Har bara elva timmar kvar att jobba denna vecka, får se om man ska orka med det eller inte. Har morgondagen på mig att känna efter.

Och jag älskar mina lediga dagar, för då kommer de alltid hantvärkare hit! Men de dagar jag jobbar, då sitter dom och dricker kaffe någonstans i solskenet... För inte fasen är dom här heller...! Men så fort jag får en ledig dag utan några större planer (största planerna är väll att steka i solen...) då kommer dom minsan i hundraåttio och ska knacka, banka och hålla på på taket så man varken kan vara inne eller ute utan att bli galen. Eller så står regnet som spön i backen...

Tur? Inte på långa vägar!
Bitter? Som fan!

God natt, nu ska surkärringen sova, för i morgon (jaa, vad händer då?) jo DET KOMMER HANTVERKARE HIT DÅ!! :@

Kommentarer
Postat av: lisa

haha låter som du verkar ha turen med dig, eller inte ;)



SV: Jag har typ panik, men kom på att min pojkvän kanske har en del bilder eftersom jag alltid har typ visat dom för honom över internet, så kaaanske har han sparat ett par :)

Ja, han är dock riktigt grinig för att han har ont, men nu har vi alla fall tagit av bandaget. Vi får se hur det läker..

Jajamen, är intresserad av en sådan hundras. Vill dock veta mer och träffa fler individer från den rasen innan jag bestämmer mig. Men de verkar som en rolig och trevlig ras med mycket fart o fläkt!

Hehe jo så var jag med, men man får andra perspektiv när man blir ihop med en äldre kille o på distans ;)

2011-05-24 @ 13:42:35
URL: http://lisaozorro.blogg.se/
Postat av: Emelie o Nova

Haha, såna dagar får man faktiskt ha ibland!

2011-05-24 @ 14:06:25
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0